Ofte stilte spørsmål

Angrerett

Betaling

Feil og mangler

Kjøpshjelp

Levering og frakt

Svar:

For rekommanderte brev, sendinger med postoppkrav og verdisendinger må du ha gyldig legitimasjon, altså pass, norsk bankkort med bilde eller førerkort.  Du må ha fullmakt fra mottaker om du skal hente en sending som ikke står i ditt navn. Les mer om fullmakt og legitimasjon hos Posten.

Når du skal hente en pakke, må du ha med hentelappen eller koden du har fått på SMS.

Reklamasjon

Spør Kundeservice

I Kondomeriet gjør vi vårt ytterste for at alt skal gå raskt og effektivt fra du bestiller hos oss, til pakken blir sendt med valgt leveringsmetode. Spørsmål vedrørende pakken din, som sporingsnummer, restet/manglende produkt, betaling, reklamasjon, angrefrist eller orgasmegaranti kan rettes til kundeservice. Send oss en e-post, så vil vi besvare henvendelsen din så raskt vi kan og senest innen neste virkedag. Ved høytider og røde dager må man beregne noe lenger responstid.

Kundeservice er også tilgjengelig på telefon 66 81 21 02 mellom kl. 09:00 og 15:00 alle virkedager.