Ofte stilte spørsmål

Angrerett

Betaling

Svar:

Når du lager en ordre hos oss og skal betale med kort, blir det gjort en autorisasjon på ditt betalingskort. Dette betyr at vi sjekker at kortet er ekte, at det er dekning på det og det ikke er lagt en sperre fordi kortet er stjålet/ mistet. Dette er en sikkerhet for deg i tilfelle kortet skulle bli brukt av andre enn deg selv. Vi gjør deretter en reservasjon, hvor beløpet du handler for blir reservert for sitt bruk. Dette vil si at pengene fremdeles er på kontoen din, men at de ikke kan røres av andre enn Kondomeriet så lenge ordren eksisterer. Først når vi har pakket varene ferdig og har klargjort pakken for forsendelse, vil pengene bli overført fra ditt kort til oss.

Feil og mangler

Kjøpshjelp

Levering og frakt

Reklamasjon

Spør Kundeservice

I Kondomeriet gjør vi vårt ytterste for at alt skal gå raskt og effektivt fra du bestiller hos oss, til pakken blir sendt med valgt leveringsmetode. Spørsmål vedrørende pakken din, som sporingsnummer, restet/manglende produkt, betaling, reklamasjon, angrefrist eller orgasmegaranti kan rettes til kundeservice. Send oss en e-post, så vil vi besvare henvendelsen din så raskt vi kan og senest innen neste virkedag. Ved høytider og røde dager må man beregne noe lenger responstid.

Kundeservice er også tilgjengelig på telefon 66 81 21 02 mellom kl. 09:00 og 15:00 alle virkedager.